Vše na jednom místě

Daňové přiznání a přehledy pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu za rok 2017 jde opravdu vyřešit za 15 minut. Stačí začít využívat Dvojklikové účetnictví a ve třech jednoduchých krocích vše zvládnete vyplnit bez potřeby účetní nebo poradců.

Dvojklikové účetnictví vám následně umožní v průběhu roku 2018 vystavovat faktury, neustále vidět odhad výše daní a odvodů za celý rok a ještě o jeden krok zkrátí tvorbu přiznání a přehledů v příštím roce.

Dvě přiznání ZDARMA

Pokud nyní zakoupíte roční licenci za 1990 Kč, vyřešíte s námi
nejen přiznání za rok 2017, ale i další za rok 2018.

CHCI ZAČÍT

Jednoduché, rychlé, přehledné

DANĚ i FAKTURY na jednom místě!

1. Přiznání 2017

Sestavte si přiznání i přehledy pro OSSZ a zdravotní pojištovnu online a za pár minut. Bez účetní, rychle a z pohodlí domova.

2. Fakturujte s námi

Vystavujte faktury v roce 2018 u nás a buďte v obraze. S každou fakturou vám zpřesníme a ukážeme odhady daní i odvodů za celý rok.

3. Přiznání 2018

Daně 2018 budou ještě jednodušší. Vystavujte faktury v roce 2018 s námi. Podklady pro daně připravíme za vás.

Jak to funguje?

1) Registrace:

Zakupte licenci pro OSVČ za 1990 Kč a přihlaste se. Zadejte údaje o vaší firmě/živnosti a klikněte na „vyplnit daňové přiznání“.

2) Vyplnění daňového přiznání:

Poté vyplňte přiznání ve třech krocích formou jednoduchých otázek. Pokud si nebudete s něčím jistí, je u každého bodu obrázek s vysvětlením.

A je to! Přiznání i přehledy vám pošleme na e-mail, stačí podepsat a dopravit na úřad. V roce 2018 fakturujte s námi a přiznání za rok 2018 vyřešíte ještě jednodušeji a máte ho zdarma.

CHCI ZAČÍT